Saltstenssuccé!

Har haft min nya åtelkamera ute vid en saltsten på vår mark sen i torsdags... Ikväll var jag dit och såg att det var 22 bilder tagna. Så jag vart bara tvungen att ta med kameran hem för att se vad den innehöll.

Och mycket riktigt så har flera älgar fastnat på bild. Så som jag kan bedömma det så är det minst tre olika älgar, det kan också va fyra om den första och den sista är olika.

Jag måste säga att jag är imponerad över kvalitéen på bilderna, riktigt bra färg och skärpa. Nu när det här projektet vart så lyckat så ska jag sätta upp kameran vid en ny saltsten imorn, söndag.

Här kommer lite bilder.


Här har jag just monterat upp kameran.


Det dröjde inte många timmar innan den här lilla tjuren kom på besök.
Den här vart bäst bland alla bilderna. Jag tycker han har ett härligt ansiktsuttryck, liksom: Talking to me?



En liten kviga kände suget av salt mitt i natten.


En stor ko, är brydd över att hon inte har kalv... men hon kan ju har ställt av den någonstans också.
 

Samma ko, fast lite närmare.
 

Här är det en liten tjur igen... kan va samma som den första, men man vet ju aldrig.

Kommentarer
Postat av: Patrik

Jaadu, det blev bra dilder med den kameran.

Vi får väll snart se om björne gör sig lika bra på bild.

2009-06-15 @ 08:18:46
Postat av: skogstokig svarar

Det gäller bara att björne vet om vart jag har kameran så han kan gå dit och bli fotograferad...

2009-06-16 @ 12:39:20
URL: http://skogstokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0