Löp och spårträning...

Qajsa är i full löp just för tillfället, till glädje för husse och för hennes kavalier Coda. Husse är glad för att hon nu kommer vara färdiglöpt i god tid före björn- och älgjakt, Coda av andra skäl... hrm!

Cykelträningen har legat på hyllan ett tag nu för att inte skjuta fram löpen, men nu har vi kommit igång lite igen.
Igår var jag på jaktmarken och spikade ihop ett torn som ska ut på ett nytillverkat pass före jakten, då passade jag på att lägga ett spår åt Qajsa. Jag la ca 150-200 meter långt spår, men en övergång på grusväg.
Jag lät spåret ligga i ca 2 timmar, men det gjorde ingen skillnad för Qajsa... hon tog spåret och löste det gallant.
 

Spåret gick över en tallhed...
 

Spårslut...
 

Framme vid målet...

Kommentarer
Postat av: skogstokig

Det är aldrig nån som kommenterar min blogg... =(

2009-07-29 @ 19:01:13
URL: http://skogstokig.blogg.se/
Postat av: Sofi H

Qajsa duktig :-)

2009-07-29 @ 21:27:22
URL: http://sofih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0