Fiaskot...

Blää säger jag bara! Två dagar med värdelös jakt på marker där det garanterat finns björn... Hur kul låter det?

Redan på torsdag kväll hade vi skit på vägen runt ett berg, den var någorlunda färsk... bara en dag.
Men tror ni att vi jagade där först? Nej då... Vi skulle minsann jaga på nåt helt annat ställe. Konstigt...

På lördagen spöregnade det hela dagen, och då var jag glad att jag tog med "Astrid"... så jag åtminstone kunde se vart hundarna höll till.

Nu hoppas jag på färska björnspår på jaktmarken som jag kan släppa Qajsa på.

Kommentarer
Postat av: Therese - Lurans blogg

Ha, ha anar jag en "Näee jag är inte bitter" kommentar i sann Robert Gustavsson stil?! Men du har rätt, björjakt kan inte bedrivas som älgjakt, men ibland hittar även en blind höna ett frö, för en liten nalle fick bita i gräset i traken just utanför Dorro. Själv fick vi istället två perfekta älgmöten, det känns stort!

2009-08-24 @ 08:39:53
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Nordjämten

Synd att ni inte tog nån, men hoppas att det finns några kvar på tilldelningen den 7:e.. ;)



Så vi kan ta bort någon också. Skitjakt!

2009-08-24 @ 17:14:27
URL: http://nordjamtens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0