Björn nr 6...

Igår såg jag min sjätte björn på två veckors tid... och denna gång fick jag en ordentlig titt.
Björnen, som jag bedömmer vara ca 3 år gammal, var ute på en åker och åt gräs mitt i en by utanför Dorotea. Jag stannade bilen och gick ut... i tio minuter stod jag och tittade på björnen när den mumsade gräs för fulla muggar... Jag smög mig ner på en sommarstugetomt och fotade björnen på ca 50 meter.

Här kommer lite bilder... och som ni ser på första bilden så är det inte så lätt att få syn på dem fast de står relativt öppet.

Inte så lätt att få syn på...

Bakom grillen...

Mumsar gräs...

Fin nalle...


Kommentarer
Postat av: Patrik

Inga kommentarer!

2008-05-19 @ 09:59:11
Postat av: Camilla Ekskär

Du verkar vara en björnmagnet, dej ska man ha med sig till hösten.

2008-05-19 @ 12:02:01
URL: http://www.fabobergetskennel.se
Postat av: skogstokig

Ja, jag verkar vara inne i nåt slags stim nu. Följer gärna med på björnjakt! ;)

2008-05-19 @ 12:12:38
URL: http://skogstokig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0