Mord på Västfjället...

I fredags styrde jag min Honda mot Mårdsundsbodarna, Hallen. Där väntade B och S med god mat och dryck.
På lördagen blåste det direkt när vi klav upp... men vi trotsade fjället och gav oss iväg för att släppa harpiskan Tiltu.
Efter ca 2 timmars drev lyckades jag fälla haren efter många om och men...

På söndagen var jag åter i Stugu-trakterna, och tillsammans med P försökte jag locka räv några timmar på morgonen... men det var både svårt och kallt visade det sig.
Så vi tog skotrarna och for till en tjärn där vi eldade lite och fikade... men kallt var det! Huvva!

Planer smids...

Rymdhunden Tiltu...

Äntligen ikapp...

Snövit skytt...

Kallt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0