Boys will be boys...

I lördags hängde jag med P, L8, J och I på skotertur i solskenet... Vi hade en kanondag med skoterlek och pytt i panna över öppen eld. På kvällen drack vi några öl och mådde gott i P och L8:s stuga i Borglunda...

På söndagen for jag, lillebror och mor till Fugelsta, där åkte jag och Kita skidor i solskenet och sen fikade jag och brorsan upp en större mängd av mommas bullar.

Här kommer det pics...

Paus på myren...

P showar...

J showar också...

P hugger ved...

L8 lagar pytt över öppen eld...

skogstokig i sin nya overall...

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

ser fett härligt ut! :D

2008-02-25 @ 07:06:58
URL: http://mydearbylia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0