Älgar och fruntimmer...

I helgen var jag uppe i Dta och hälsade på fina S... Vi hade skitmysigt och nu hoppas jag på besök i september.

Jag har också som vanligt vart ute och spanat av mina jaktmarker... och med gott resultat! På sammanlagt 2,5 timmars bilfärd på markerna har jag sett 13 älgar, vara en del riktigt fina oxar! Det ska ju då tilläggas att dessa älgar setts vid två tillfällen, men sammanlagt ca 2,5 h.

Qajsa har vart duktig och spårat ett antal av dessa älgar, hon jobbar med högt tempo och med mkt vilja... Husse är stolt!










Kommentarer
Postat av: Sofi H

ahmen.. jag ska öva in en fotopose så jag slipper se ut som ett pucko på alla bilder du publicerar i din blogg.



:-)



2008-08-11 @ 15:55:59
Postat av: Sara

När vi åker ut å kollar efter älg, ser vi inte nån...



Du appropå den nya bilen, den ser lite skitig ut! ;-)

2008-08-11 @ 21:46:10
URL: http://celdasdagbok.blogspot.com/
Postat av: Sofi H

Nej, du syns sådär :)

2008-08-13 @ 11:09:43
URL: http://sofih.blogg.se/
Postat av: Sara

ja men du förstår jag e ju lite avis... jag får ingen ny bil :(



I går såg jag 2 älgar iaf, å de stod inte på vägen det du!

2008-08-13 @ 21:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0