Weekend i Lappland...

I helgen stannade jag kvar här uppe i Dorotea... På fredagen firade vi våren med att grilla lite älg och att dricka öl, gött!!!
På lördagen sken solen från klarblå himmel och jag, Kita och Coda med matte gick på långpromenad längs skoterspåret... Härligt värre!

På kvällen hade min arbetskamrat S sin 30-års fest... Roligt och med god mat!

Söndag sov jag bort... behövde det!

Här kommer pics! =)


Coda tar fart...
Wiiii!

Dyra droppar...
Lätt den dyraste whiskey jag druckit... 1700 kr för denna flaskan.

Hungrig J...
God mat på festen...

Puss på er...
Inga kommentarer...

S räknade pengar...
S kollar hur många öl/cider hon kan dricka...

Kommentarer
Postat av: Kattis

Shit, vilken dyr wirre, vi nöjde oss med Black Grouse efter att ha klivit upp kl 03.00 natten mot lördag för att åka upp å titta på orrspel. Jag frös å vart kinkig å önskar att vi hade en NOB!!

2008-04-21 @ 12:00:34
URL: http://nylonqueen.blogspot.com
Postat av: Sofi H

men gere ! du skämmer ju ut mig offentligt! Ser jag ut sådär måste jag
nog gå i ide.

HA HA HA HA! omg..

2008-04-21 @ 20:29:09
URL: http://sofih.blogg.se
Postat av: petra

Vad jon ä fiin :P å hungrig..

2008-04-28 @ 19:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0