Helgredovisning...

Nu kommer lite bilder från helgen... äntligen! =)
På fredagen for jag till Tandsbyn och hämtade mitt nya sikte, tyvärr så fattades ett fäste... så jag har inte kunnat montera allt än, men fästet är på väg...
På lördagen åkte jag, farsan och T till Läroverket och satte ut saltsten... det gick som en dans, 18 stenar på 2 timmar.
Söndagen bestod av långpromenad runt Stuguberget och solstek mot husväggen med vovvarna och mamma...



Björnskjutarekipage

Saltstenarna ska ut...

Nora...

Kommentarer
Postat av: kristin

vilken söt hund :)

2008-04-02 @ 11:18:23
URL: http://fkj.blogg.se
Postat av: Sara

Vilket fjantigt sikte! Henrik har ett mycket större. Du vet litet sikte liten...

2008-04-06 @ 11:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0