Jaktweekend nr 1...

Så har första jakthelgen förlöpt i en rasande takt... Och med bra resultat! 3 vuxna och 1 kalv under bara två dagar är inte att förakta... Ingen jaktlycka för mig dock, men P(1) som följde med som jaktgäst hade turen med sig och fällde en mindre oxe under lördagen.

Diana verkar ha glömt bort mig sen björnmötet, iof så är jag ju fortfarande salig för den upplevelsen... men hur länge som helst håller den ju inte i sig! Jag får offra några gåvor till Diana och hoppas på mer uppmärksamhet framöver! =P

skogstokig blick...

Storoxe på väg hem...

Skytten får sota...

Chefen satt på pass med mig...

Nu går vi hem...

Kommentarer
Postat av: Sofi H

lovely lovely! ^^

2007-09-17 @ 12:58:11
URL: http://sofih.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0