skogstokig, inside and out...

Tio första:
Första bästa kompis:
Marcus...
Första bil: Audi 80 1,8 S...
Första kärlek: Helena...
Första husdjur: Dvärghamster...
Första semester: Bulgarien...
Första jobb: Hyvleriet på Fiskarheden i Lima...
Första köpta skiva: Gun´s & Roses
Första riktiga kärlek: Sara
Första piercing: Har inte och kommer inte skaffa någon!
Första konsert: Nåt på Yran skulle jag tro för en härrans massa år sedan!

Nio sista:
Sista alkoholdrycken:
Carlsberg Export i lördags...
Sista bilfärden: Kom nyss till Stugun, så från DTA och hit alltså...
Sista filmen du såg: Minns inte... lägger mig så tidigt jämt... =S
Sista ringda telefonsamtal: Dennis...
Sista bubbelbadet: Förra fredagen tror jag det var... men Dubbel Dusch löddrar rätt dåligt!
Sista spelade cd: Petter - Goddamnit
Sista kyss: Förra torsdagen... känner smaken än! =)
Sista gången du grät: Den 23 mars...
Sista måltiden: Hamburgertallrik på Statoil i DTA... sorgligt va?

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar? Nej...
Blivit arresterad? Nej...
Blivit kär vid första ögonkastet? Ja...
Varit på tv? Ja, några gånger...
Fått ditt hjärta krossat? Ja... för många gånger...
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Nej!
Haft ett one night stand? Ja...
Busringt till nån? Bara till såna jag känner...

Sju saker du har på dig:
1. Klocka.
2. Kalsonger.
3. Tröja.
4. Glasögon.
5. Haglöfs-byxor.
6. T-shirt.
7. Mobilen
.
Sex saker du gjort idag:
1. Jobbat...
2. Pratat i telefon...
3. Fikat...
4. Vart i Åsele...
5. Sopat golv...
6. Kört truck...

Fem favoritsaker (Ingen speciell ordning):
1. Kita...
2. Hondan...
3. Skruvdragaren...
4. Bössan...
5. TV:n...

Fyra personer du kan berätta allt för:
1. Patrik...
2. Martin...
3. Mamma...
4. Lillebror...

Tre val:
Svart eller vit? Svart...
Sommar eller vinter? Vinter...
Choklad eller chips? Choklad...

Två saker att göra innan du dör:
1. Skjuta en björn...
2. Hitta mitt livs kärlek...

En sak du ångrar:
1. Att jag inte jobbade mer före jag pluggade...

Utmaning:
Slicka dig på armbågen!

Kommentarer
Postat av: Höss ärä?

Vem har du hånglat med nu då? Är det någon inhyrd polsk målare ni har i fabriken?, you horny motherfucker. Eat shit and live long.

2007-11-26 @ 10:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0