Jaktweekend nr 5...

I lördags tog vi en paus i jagandet på Läroverkets marker... jag däremot pausade inte, följde med farsan till Graninge och gick med Kita. Snön låg i träd och på sten, och älgarna lyste med sin frånvaro.

Idag, söndag, har jag vart och hämtat en byrå och en fåtölj hos momma i Fugelsta... Packat bilen full med kläder och microvågsugn, och nu bär det snart av mot norr igen!

På fredag ska farsan hjälpa mig att flytta in möblerna i lägenheten, så sen är det bara att komma och hälsa på! =)

Vinterjakt...
C guidade mig runt i älgtomma marker...

PS... Det händer mycket nu, allt är nytt...

Kommentarer
Postat av: Sofi H

sweet. :-) Då ses vi i veckan då kanske!

2007-11-04 @ 16:31:18
URL: http://sofih.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0