Jag bor i Dorotea...

Nu är det äntligen dax för lite bilder från min nya bostadsort Dorotea... Jag hjälper byggjobbarna så gott jag kan med min truck på dagarna, annars är det väl lugnet före stormen som råder just nu... men jag tror jag har koll på läget. ( Notera "tror"...)

Lägenheten börjar också ta form, imorn ska jag och farsan köra upp mina möbler från Stugun. Sen så är det bara vapenskåpet som fattas så är allt uppkört... nästan iaf! =S

Imorn kväll åker jag ner till Stugun igen för att förhoppningsvis hinna träffa T något under helgen... VILL!!! Gubbarna hotar med jakt på lördag, får väl se hur mkt snö som kommer innan man bestämmer sig tror jag!

The factory...
Här har vi då fabriken... Kontorsdelen till höger ingår också.

Byggarbetsplats...
Inne i fabriken råder kaos just nu medans alla byggjobbare springer runt som
"Dosarna" i Tv-serien Fragglarna som gick när vi 80-talsungar var små.

My office...
Här sitter jag och jobbar för tillfället... Detta kontor ligger ute i fabriken. Sen kommer jag ha mitt
kontor i den rätta kontorsdelen, men de måste måla klart där innan jag kan flytta in...

Här bor jag...
Här bor jag! =)

Kommentarer
Postat av: Sara

Det var på tiden!

2007-11-08 @ 19:16:22
Postat av: Martin

Håss ärä mä räj? det är lite barbie varning angående färgvalet på lägenheterna, men då är ju du i och för sig något av en Ken oxå, så. / ha det.

2007-11-09 @ 08:52:57
Postat av: Sofi H

Får jag fråga varför det står en KABE utanför ?!?! Jag blir lite lätt besviken känner jag. grrr :D

2007-11-09 @ 09:37:25
URL: http://sofih.blogg.se
Postat av: Sofi H

Ps. Martins inlägg var lite småroligt faktiskt.. Härmed heter du nu Ken i min värld. det känns väl bra?! Nu fåru ta o skaffa en riktig barbie oxå, så husen gör rätt för sin skimrande Rosa färg! Ps. jag har nått på g. jag lovar!

2007-11-09 @ 09:45:58
URL: http://sofih.blogg.se
Postat av: skogstokig

Alla är vi rosa inuti Martin... remember that!

2007-11-09 @ 19:42:00
URL: http://skogstokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0