Good bye Ljusdal...

Nu är det officeillt! I torsdags var jag i Sveg och sa upp mig från mitt jobb här nere i Ljusdal... nu undrar ju vän av ordning varför, och det ska jag berätta nu.
Jag ska börja jobba åt familjeföretaget som min styvmor och far har tillsammans... vi skall starta upp en ytbehandlingsfabrik uppe i Dorotea, Västerbotten, och där kommer jag jobba med allt från råvara till logistik till produktionsplanering.

Det ska bli oerhört spännande och roligt, ser verkligen fram emot att få börja.
Så nu blir det till att flytta till en ny by... igen, börjar få skaplig rutin på att flytta nu efter alla år som jag har flängt runt hela Sverige.

Men jag tror att det här kommer bli annorlunda... känner lite folk där uppe sen innan, och det är alltid en fördel.
Kan inte säga att jag kommer att sakna Ljusdal, inte på grund av människorna ( dom har vart supertrevliga ) men jag har inte fått den där riktiga hemma-känslan i Ljusdal...

Så pass upp nu Dorotea... here I come!

www.zwahlen.se

Kommentarer
Postat av: madde

nemen fy vad tråkit att du ska flytta härifrån..Vi kommer att sakna dej//madde

2007-06-23 @ 17:46:09
URL: http://maddeskatter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0