Utvilad?

Puh... känner mig som ett utskitet päron nu! Igår far jag och mamma ner till Ljusdal för att städa ur lägenheten och hämta de sista prylarna. Det blev en jobbig och lång dag, vi for kl 07:00 och kom hem kl 20:30!
Idag så har jag och morbror S hämtat och monterat ihop mammas nya hundgård, sex timmars hårt slit!!!

Efter att ha duschat en snabbis så packade jag hörselskydden och for till skjutbanan... jag, farsan och lillebror har hand om banan den här veckan!

Så nu har jag precis kommit hem... nu hägrar sängen kan jag lova!

Imorn börjar räv- och grävlingsjakten... kom ihåg det!

Före...

Efter...

32 dagar och 7 timmar kvar nu!!!

Kommentarer
Postat av: Mikaela Trapp

Vill du blogga hos oss?
Östersunds Posten startar till hösten en stort projekt på op.se som innebär bättre lokal bevakning av länets alla kommuner, en ny nöjessajt och bloggar. Är du intresserad? Mejla mig, så mejlar jag mer information.
Mvh,
Mikaela som är en av projektets webbredaktörer

2007-08-07 @ 13:43:23
Postat av: Sofi H

haha WOOW ska du bli värsta tidnings nissen?! :D

2007-08-09 @ 10:05:30
URL: http://sofih.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0