Söndag...

Var skapligt trött när jag klav upp vid 08:30 på morgonen efter nattens bravader... men återigen: Självförvållat!
Dagen tillbringades i Läroverket ( nej, jag är inte rikigt frisk i huvet! ) med att städa och att spika färdigt garaget som vi byggde under arbetshelgen i början av sommaren...

På kvällen åkte jag, T och morsan till Fugelsta och kollade på Nora... Nora är morbror S och morsans nya gemensamma gråhundsvalp...

image194
Gubbarna jobbade på bra... medans jag och S skötte marktjänsten och städningen.

image195
Den här lilla krabaten fångade jag på bild på vägen till Fugelsta...
Jag lät som en sork, och då kom den närmare.

image196
T och morbror S med lilla Nora...


Kommentarer
Postat av: Linda

Hur låter man som en sork?! :)

2007-07-13 @ 11:11:33
URL: http://nordspets.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0