Semester... =D

Åhh... va gött!
Nu har jag vart hemma sen i fredags kväll. Och jag njuter av vetskapen om att jag är ledig i hela tre  veckor nu!
Hur som helst så har jag redan hunnit med mycket sen jag kom hem... Så istället för att skriva en kort novell om varje dag så kägger jag upp lite bilder istället... för en bild säger väl mer än tusen ord?!

image204

image205
Jag, P1 och brosan var på skjutbanan och skjöt i lördags...

image206
Jag och brorsan for till Läroverket och inventerade älgbeståndet...

image207
I söndags hjälpte jag farsan att sätta upp ett nytt förråd i Hammerdal...

image208
I måndags var jag och spikade ihop två torn i Läroverket... Snart jakt nu! =D

80638-210
Från Stugun eller? Lillebror kör båt och dricker kaffe samtidigt...

image209
Jag och brorsan for upp till Mörtsjön och fiskade lite igår kväll... dåligt fiske men fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0