I en kartong...

Puh! Man tycker ju att jag borde vara van vid att flytta vid det här laget... men jag hade nog förträngt hela arbetsbördan som krävs för att vira in allt i tidningspapper och lägga det i rätt låda.

Igår åt jag, P2 och H helgrillad älgfile till middag och mådde gott en stund... men efter de hade gått så drog jag igång med att packa ner köket.
Fy f-n va grejer jag har! =/

Men det gick ganska bra ändå... vid midnatt hade jag packat ner hälften av köksgrejerna, samt skurat ur spis och fläkt...
Nu är det bara resten av lägenheten kvar... suck!


image197

Kommentarer
Postat av: Sofi

mohahha!! det låter som att du har det du gör.. :D
Trevlig helg på dig! I morgon äre Harry harry harry, hela dagen lång ^^

2007-07-12 @ 23:50:42
URL: http://sofih.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0