Ont i muskeln...

Igår gick årets Stafett-Vasa av stapeln... Jag och mina jaktkamrater var nere i Lima redan på söndagen och förberedde oss för den hårda prövningen. Men något som vi inte var förberedda på var de otroligt sönder-åkta spåren... Det var nästan bara snömodd under skidorna.

Fjolårets tid på 6:34 h fick inte se sig besegrat i år... årets tid hamnade på 7:24 h. Nästan en timme sämre än ifjol... Men huvudsaken är ju att  vi kom i mål! =)
Min egen insats då? Jag är förhållandevis nöjd med min insats, mina 19 km var tunga...men det var en skön känsla att få glida in på upploppsrakan i Mora och mottaga folkets jubel!!!
( Eller jaktlagets jubel iaf... )

Vill också passa på att gratulera grannlaget Gransjölandets Jaktlag som efter en jämn och tät strid slog oss med 14 minuter... Grattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0