Hä vart storm...

Jaha... Å ingen jakt vart de. Vakna imorse av att tallen utanför fönstret stod som en båge i vinden... så jag gav fan i å gå upp helt enkelt.
Igår for jag till Bollnäs och shoppade en ( till ) dyna åt Kita, som hon kan ha i vardagsrummet.... samt tre fint designade julstjärnor på Åhlens... Sen åt jag på Max och for hem igen.
Tillbringade kvällen framför min 14" TV från tidigt ´90-tal... har budgeterat för en ny LCD-TV nu... 32"...

Så det var den helgen det... lika trist och ensam som brukligt för en skogsman i sina bästa dar...

Ser du stjärnan för alla molnen?

Kommentarer
Postat av: Ida

Du vet att om du nån gång får lust att styra kosan norrut så är det varken trist eller ensamt hos mig ;) *big smile*

2006-11-30 @ 20:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0