Hösttokig...

Fjälltokig...

Så har ännu en helg flutit förbi som en strid fjälljokk i april. Tiden går oerhört fort. Om 6 dagar och 13 timmar börjar älgjakten, och det känns som igår då jag i maj flyttade ner hit till Hälsingland för att börja jobba...
Men på ett sätt är det skönt när tiden går fort, det är ju ett bevis på att man åtminstone inte har långtråkigt! Det är med stor förväntan och spänning som dagarna nu bara minskar till jaktstarten, så många nätter som jag legat och spelat upp det ena ståndskallet efter det andra i mitt huvud... nu är det tid för dem att bli sanndrömmar.

Den kommande veckan kommer att bli hektisk, mycket som ska planeras och packas inför veckan därpå... men det är en uppoffring som vilken jaktidiot som helst är villig att ta.

Vi får väl se när nästa inlägg kommer... kanske om två veckor!? Och då kanske med nya frächa bilder från mina strapatser i skog och mark.

Väl mött // Skogstokig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0