Mickel-morgon...

Imorse klev jag upp extra tidigt för att hinna in till stor-stan, Östersund, för bilservice. Väl uppe konstaterade jag snabbt att jag hade gott om tid så jag bestämde mig för att åka över Gransjölandet för att eventuellt se något spännande.
Själva Gransjölandsbyn bjöd på en fjoling som jag störde mitt i frukosten. Och när jag sedan började närma mig Stugun så får jag syn på två små rävungar. Den ena lät sig fotas.

Efter stadsvägen kom jag ikapp en räv som gick och jagade sork i vägdiket, även denna var mycket lättövertalad till att ställa upp som modell.

Så här kommer lite härliga rävbilder... Håll till godo.
 


 

 


Kommentarer
Postat av: skogstokig

Hallååå? Det här är inte tysta leken! Det är mkt roligare att blogga om man får lite kommentarer... (ser allvarlig ut)

2010-06-14 @ 22:03:20
URL: http://skogstokig.blogg.se/
Postat av: Sofi H

Tålamod Jonas, Tålamod!

Det kanske inte går så SNABBET för alla att lämna en kommentar. MOhahaha.

2010-06-14 @ 22:54:43
URL: http://sofih.blogg.se/
Postat av: Dorro Inger

Hallååå, hallååå Jonas. JÄTTEFINA RÄVAR du fotat. I morgon kan du ju fota både två- och fyrbenta björnar :)

2010-06-15 @ 14:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0