Lagen om terriers äganderätt...

§1. Om jag tycker om det, så är det mitt.

§2. Om jag har det i munnen, så är det mitt.

§3. Om jag kan ta det ifrån dig, så är det mitt.

§4. Om jag hade det förut, så är det mitt.

§5. Om det är mitt, så kan det aldrig vara ditt på något sätt.

§6. Om jag tuggar sönder det, så är alla bitar mina.

§7. Om det ser ut som mitt, så är det mitt.

§8. Om jag såg det först, så är det mitt.

§9. Om du leker med något och lägger det ifrån dig, så är det automatiskt mitt.

§10. Om det är trasigt och tråkigt, så är det DITT!
 


Kommentarer
Postat av: Björn

Precis så är det. En bra grundinställning hos en som skall fajtas med en dubbelt så stor, totalt livsfarlig motståndare i kolsvarta mörkret 10 meter under markytan.

2010-04-23 @ 15:17:27
Postat av: Anna

mmm sen kan jag sätta mig på en stubbe i skogen och bara skrika.

2010-04-27 @ 11:32:08
URL: http://nsominorrland.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0