Jul...

Årets jul var speciell, på ett bra sätt! =)

Jag och S for i onsdags kväll upp till hennes uppväxtort för att fira jul. Vi hade en jättemysig jul med MYCKE god julmat och trevligt sällskap. Julklappshögen var enorm under julgranen... och jag fick flera kanongrejer!
Av bästa-sambon fick jag en egen mini-laptop, så hon får ha sin dator ifred ;)... Det är förövrigt den jag bloggar på just nu!

Här är några av de fina julklappar jag fick:
 


Min har en läcker grön färg! Så man kan ha med den ut i buschen ni vet...
 

Hundförarryggan från Badlands.
 

En eldkorg, som både går att grilla på och värma sig vid.


Kommentarer
Postat av: SofiH

Hade behövt eldkorgen nu. jag fryser.

2009-12-28 @ 07:51:25
URL: http://sofih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0