Typiskt!!!

Varför gick jag med på att hjälpa P att hämta sitt vapenskåp hos KP? Efter en kopp kaffe och lite snack kom vi ju såklart in på bössor... och jag hörde mig själv säga: "Jag är ju så j-vla sugen på en Merkel side-by-side..."
Och vad säger då KP?
Jo, han säger nöjt: "En sån har jag hemma..."

TYPISKT!!!

Den var i skitfint skick till råga på allt... Och till ett kanonpris, som vanligt hos KP...
Så nu har jag 14 dagar på mig att bestämma om jag vill ha den... ( tror min hjärna redan fattat ett beslut ändå )

image135


Sen är det bara en engelskt keps och knickers som fattas för perfektion...

   

Kommentarer
Postat av: Sofi

idag har jag varit ute och tränat Coda lite och sen blev det bus med båda nobsarna. Coda har varit sjuk en längre(!) tid så det känns skönt att kunna vara ute med honom på riktigt nu :)
Blir mest städning och tvätt idag faktiskt.
Upptäckte just att vår hemtelefon har blivit avstängd! så jag sitter i telefonkö hos telia, plats 59 i turordning kändes inte så jävla roligt. men vad gör man inte. :P (plats 36 just nu)
Ja, ett hus hade inte varit fel. skulle inte direkt tacka nej om det kom ett bra erbjudande. tror jag :D
(plats 32 woho)
hoppas du får en trevlig dag. nu ska jag fortsätta röja här hemma, sen blir det nog lite mera bus med vovvarna :-) ut i solen med dig! :D

2007-06-02 @ 10:48:53
URL: http://sofih.blogg.se
Postat av: Sofi

Hehe.. sommarn är trevlig på sitt vis, även om jag asbsolut tycker mer om vinter och höst.. och vår. ehm. :D
Nu har jag varit till Östernoret på Genbäcks plantskola och köpt massa blommor, så nu ska min balkong och "bro" bli sommarfin. :)

2007-06-02 @ 15:15:05
URL: http://sofih.blogg.se
Postat av: Sofi

Vår och höst är finaste fint men vintern är ändå det bästa! :)
Så härligt att hjälpa till lite i trädgården, har själv planterat mina ute blommor idag. riktigt stolt över mig själv må ja säga :D haha
igår var det personalfesten och den var över förväntan. hade riktigt trevligt och var inte hemma förrän sent.
så trevligt, kör försiktigt och
jobba lugnt i veckan. vi lär väl höras av :D

2007-06-03 @ 18:05:11
URL: http://sofih.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0