Utrustad för strid...

recon.se säljer en bra hållare till Garmins GPS 60 (ser ut som Astron utan den långa antennen) där du kan kolla på skärmen utan hålla den i händerna. Den är framtagen för militärt bruk, därav den sköna färgen...

Den fästs helt enkelt på ryggsäckens axelband, enkelt och smidigt... Jag kommer ha min på min Badlands Upland som jag fick av svärföräldrarna i julklapp.

Beställde också en radioficka som går att fästa på samma sätt. Har förhoppningar på att det ska gå att ha dom båda på samma sida... annars får man byta efter behov. =)

Återkommer med egna bilder och testresultat! // skogstokig
 


Uppfällt läge...
 

Nerfällt läge... bara att snegla ner på "Astrid" medans man går.
 

Enkel och funktionell radioficka som passar de flesta apparater...


Kommentarer
Postat av: Patrik

Klart du va tvungen ha nått nytt till skogen!

Man har alltid för lite grejjer. Du vet...

2010-01-14 @ 15:00:30
Postat av: skogstokig

Ja jag vet, konstigt men sant! =)

2010-01-15 @ 07:20:34
URL: http://skogstokig.blogg.se/
Postat av: Karl

Ah, jäkligt smidigt. Måste nog inhandla en jag också

2010-01-29 @ 18:11:47
URL: http://www.dagensjakt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0