Kallhelvete!

Nu är jag riktigt less på kylan. Normalt gillar jag när det är riktig vinter, men när kylan går ner mot -30 då är det inte roligt längre.
Helgens jakt spoilerades av kylan... så jag och svärfar fick underhålla oss med hundpromenader och spårspaning. Sambon har legat i dunder-förkylning hela helgen, så jag nu håller jag tummarna för att jag slipper den samma.

Till helgen blir det eventuellt jakt med rävstövare och terriers, men allt hänger på kylan. Kallare än -15 är inte bra för varken folk eller hundar.
 


Svärfar kollar snödjupet inför stundande hundjakter... Bara till knäna.
 

Qajsa och Coda fick nosa på ny viltart i helgen. Min mård hade nu torkat klart...
Den kommer att få pryda mitt kontor tillsammans med orrstjärten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0