Vilket kap!

Idag har jag och "käringa" gjort stan hela dagen. Jag hade inte tänkt köpa nånting men så efter vi fikat på Törners så gick vi in på Landbys, för att kolla läget liksom. Till min stora förtjusning så hade dom en hel vägg med kläder för halva priset. Och inte vart saken sämre av att jag hittade ett par snygga Chevalier byxor som satt som en smäck! Byxorna är gjorda i Gore-Tex Softshell vilket är tunt men både varmt och vatten/vind-tätt.

Så det vart affär, och vilken affär sen... byxorna kostar 3195 kr fullt pris, jag betalade bara hälften!!!

Så nu glider jag omkring i mina nya brallor... mallig som få.


Kommentarer
Postat av: SofiH

käringa.. jo jag tackar jag..

hmpf!

2009-01-31 @ 23:37:04
URL: http://sofih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0