Onormalt beetende...

Igår var jag tillbaka i byn där jag såg björnen i söndags... och björnen var kvar.
Antingen har denna björn inte lärt sig att söka föda på annat sätt än att beta gräs eller så har han/hon misst respekten för människan... En normal björn sticker som en avlöning så fort den får syn på eller hör en människa... dock ej denna nalle 

Igår filmade jag han/henne från bilfönstret på ca 30 meter, och det är inte normalt. Jag är rädd att om inte denna björn ändrar beteende så kommer byborna lessna och då tvingas länstyrelsen att agera.

Björn i ungskog...

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Stackars liten björn, som inte reagerar på att människor finns i närheten! Kul att du passade på att fotografera den!

2008-05-21 @ 06:16:14
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Patrik

Du kan snart titulera dig som "Bjönfotograf/Björngajd".

2008-05-21 @ 11:57:47
Postat av: skogstokig

Jo... jag erbjuder guidade turer till ett högt pris! =)

2008-05-22 @ 05:05:26
URL: http://skogstokig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0