Mogen nog att prata pension?

Helgen tillbringades i Åre med kamraterna från Gammelkroppa. Härligt att få träffa alla igen!
På fredagen gick vi ut på Åre by... lyckades med bedriften att komma in på Bygget. Inte illa med tanke på att vi misslyckats tidigare år!
På lördagen tog jag, Kita och Sara på oss skidorna och drog ut på tur... Vädret var skumt, molnigt och vindstilla.
Hur som helst så vart det en härlig tur på ca en mil.

Efter vår skidtur tog vi på oss "spender-byxorna" och begav oss ner på byn... Vi hade turen att lyckas med att pricka in både Peak-rea och Patagonia-rea... Gött för en klädtönt!

Sara shoppade friskt på både Peak och Patagonia... Jag själv köpte en ny jacka för halva priset, lite sent på säsongen att köpa en dunjacka... men den blir fin nästa vinter. Pensionspoäng om jag får be!

På lördagskvällen var alla trötta, så vi valde Schlagerfestivalen framför utgång... Pensionspoäng igen till hela gruppen.

På söndagsmorgonen for grabbarna mot Emil-land tidigt på morgonen, och lämnade mig, Sara och Henke med städningen...

Allt som allt så var det en bra helg. Kul att vi blev så många... och nu ser jag fram emot nästa helg som jag kommer tillbringa i mitt älskade Läroverket...

Här kommer lite pics...

skogstokig på fjället...

Fjällbjörk...

Fort går det...

S i bland hänglavar och fjäll...

   

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack för en toppenhelg! Den friska fjälluften gjorde mig gott! Gick på jobbet idag iklädd nya kläder å nu sitter jag å gosar i min nya patagonia tröja!
Hoppas det inte dröjer lika länge tills nästa gång vi ses! Kram
Ps. jag skickar bilder så snart jag lyckas få in dem i datorn..

2008-03-17 @ 19:49:37
Postat av: Sara

Tack för en toppenhelg! Den friska fjälluften gjorde mig gott! Gick på jobbet idag iklädd nya kläder å nu sitter jag å gosar i min nya patagonia tröja!
Hoppas det inte dröjer lika länge tills nästa gång vi ses! Kram
Ps. jag skickar bilder så snart jag lyckas få in dem i datorn..

2008-03-17 @ 19:49:51
Postat av: Patrik

Varför bloggar inte du?
Vill se bilder från påsken!

2008-03-25 @ 10:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0