Sånt här är kul ibland...

Vilken var den senaste filmen du såg?
Vildsvin - Vildsvinshundar

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nä du... no problems!

Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
Vanlig

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Näe... inte än!

När var senast någon stötte på dig?
Oj... i höstas nån gång!

Använder du huvtröjor?
Titt som tätt...

Kan du vissla?
Jepp...
 
Har du någonsin deltagit i en demonstration?
I nåt patetiskt försök att rädda eftermiddagsfikat under gymnasietiden...

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Jag skulle tro det ja...

Vilken film kan du alla replikerna till?
Independence Day

Äger du några band T-shirts?
Eh, näe... En P4 Jämtland t-shirt har jag men det gills ju inte!

När flög du senast?
I oktober, till Malmö!

Läser du för skojs skull?
Jakttidningar...

Har du gråtit offentligt?

Ja

Har du en stationär dator eller en laptop?
Laptop på jobbet...

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Ja, jag är lite gammaldags jag!

Kan du kasta macka?
Med varierande framgång...

Vad har du med dig in på bion?
Godis...

Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar?
Näe... men nån enstaka tatuering är snyggt...

Gillar du din boendesituation?
Näe... vill ha hus!

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
6 h ungefär...

Äter du frukost dagligen?
Ja

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Ja... tell me about it!

Vilken är din favoritfrukt?
Banan...

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Haha... va?

Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
En flicka med problem!

Tror du att Gud är man eller kvinna?
Han är nog man...

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
De bestämde sig när desåg mig...

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Fy faan...

Sover du på sida, mage eller rygg?
Magen...

Har du någonsin köpt något från eBay?
Nej

Tycker du om att krama folk?
Jo vars... gärna flickor då!

Skulle du säga att du är trendig?
Oh no!

Vad är du allergisk mot?
Hö...

Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
Näe... har ju för fan 60 kg i frysen...

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Ida Erika

Kommentarer
Postat av: Sofi H

hörru Ida Erika, jag vet att du inte hatar mig!! :D

2008-02-25 @ 10:58:06
URL: http://sofih.blogg.se
Postat av: Sofi H

grymt ^^
Jag ska åka till strömsund i eftermiddag, men hittar jag inget där så hör jag av mig för en titt på din väska :) taaack

2008-02-25 @ 13:28:54
URL: http://sofih.blogg.se
Postat av: HELENASCITY

roligt!

2008-02-25 @ 13:39:42
URL: http://metrobloggen.se/helenascity
Postat av: Matilda

Ja, sånt är riktigt kul ibland! :)

2008-02-25 @ 17:05:54
URL: http://matildafrisk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0