Jaktweekend nr 6...

I lördags jagade vi i Läroverket. Jag, farsan och T var de  ända som trotsade Kung Bore denna dag...
Snön låg tjock på markerna, närmare 2,5 dm skulle jag gissa... det yrde iaf över huven på farsans Honda.

Ingen älg ville stå på vår mark denna dag, trots att både Kita och Mir fick tag i älg. Mir ställde dock sin kviga efter ett antal mil, och på annans mark. Där hämtade vi honom efter flera timmars pejlande.

Efter jakten lastade jag bilen och for norrut igen, eftersom T skulle bort så tyckte jag det var lika bra... Så på söndagen piffade jag och fejjade hemma på Sofiavägen. Det börjar likna nåt nu!

Här kommer lite fina vinterpics!

Is på vindrutan...

Dåligt självporträtt...

Vinterland...

Nu far vi hem...


Kommentarer
Postat av: therese

ja, jag tror bestämt det=)ni har fått lite snö?

2007-11-12 @ 17:37:54
URL: http://pelez.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0