Veckans "Hurtbulle"...

Vet inte var jag fått energin från idag... studsade upp 7.30 och slångde in en tvätt i maskinen. Sen knöt jag på mig spring-skorna och tog med mig Kita på en 6 km tur... jobbigt, men det var det värt eftersom vi fick se en fin råbock som stod och betade på en gammal täkt när vi sprang förbi.

Sen åt vi frukost ( Kita slickade ur skålen ) och städade lite... Sen hängde jag upp tvätten.
Tog sen Hondan bort till Mågamon, motionsspår längs Ljusnan, där jag och Kita tog en tur runt 2,5 km spåret i det fina vädret... Sen for vi på Prix och handlade diskmedel och leverpastej, för att till slut hamna här på kontoret för att blogga loss lite!

Kita vid Ljusnan...

Ekorre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0