Tisdagsnöje...

Igår var jag bjuden på grillkväll hos P & H... Och efter god mat och god öl så satte vi oss inne i svalkan ( tror det var 50 grader varmt ute ) framför TV:n för att spela BingoLotto! Ja ni läste rätt... BingoLotto! Fullt normalt för folk i 23-26 års ålder...
Vi hade "gör-sköj", varje spelomgång var lika spännande och jag lyckades med bedriften att få bingo under den tredje omgången! =D
Imorse tog jag lång sovmorgon... gjorde riktig frukost med ägg, mackor och the. Nu har jag precis satt mig i kontorsstolen för att göra några timmars jobb.
Måste ju spara ihop komptid som går att använda till fredagar istället! =)

     

Kommentarer
Postat av: Sofi

absolut! ^^
jo tack, det är grymt varmt idag med.. sitter hemma i svalkan iaf.. skönt må ja säga :)
jadu, det kan ju vara smart.. vi har jobbat in tors-fre så vi har långlånghelg.. fast, jag har så jävla mkt göra så det blir jobb tors-fre iaf :P
jobba lugnt!

2007-06-06 @ 11:55:20
URL: http://sofih.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0