Edängeforsen...

Igår kväll och idag har jag vart och fiskat nere vi Edängeforsen som ligger längs Ljusnan, bara 4 km från Ämbarbo... Fiskeguden har narrat mig hela tiden, har bara haft upp nån aborre och en gädda... men de slängde jag tillbaka. Däremot har jag haft fina fotomöjligheter, och höjdpunkten var när jag lyckades fånga en lekatt ( hermelin ) på bild som sprang runt bland stenarna i jakt på nån smaskig fågelunge... blev jättenöjd med den bilden! Imorn ska jag nog åka ner och fiska igen... rätt härligt där nere när det fläktar lite.

image152

image153

image154

Kommentarer
Postat av: madde

hej!!
jätte fina kort..

2007-06-09 @ 19:36:58
URL: http://minakatter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0