Flytt och surströmming...

I TORSDAGS for jag, P1 och L8 ner till Ljusdal och hämtade mina möbler. Jag hade hyrt en flyttbil på OKQ8 i Östersund, vilket underlättade det hela väldigt! Allting rymdes på en resa... och på natten till torsdagen så anlände vi till Stugun för mellanlandning.
Tidigt på FREDAG morgon styrde vi kosan mot Dorotea för att magasinera min grejer på plats under hösten...
Allt gick enligt planerna och vi kunde ta det lugnt ner till Östersund på eftermiddagen.

Helgen tillbringades i Läroverket... Surströmming, öl och spikning av jakttorn stod på schemat. Som tur var så hade jag drängen P1 som hjälp...

Stor bil...

80638-212

Lägereld...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men Jonas då... det var på torsdagen som vi for ner till Ljusdal och på fredag morgon vi drog iväg upp till Dorotea.... Nu blir det PEPPIS nästa gång vi ses!

2007-07-23 @ 11:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0