Mellandagar i Småland...

Så var man tillbaka i verkligheten då... Julledigheten har gått i jaktens och resandets tecken, på juldagen åkte jag och lillebror M ner till Långsjö i Småland för att jaga i fyra dagar.

Hur gick jakten då undrar ju då vän av ordning? Jo tack, väldigt bra för min del men sämre för lillebror...
Nedan ser ni mina byten från fyra dagars jakt....


      


Jaktåret 2006 blev ett lyckat år med många fina jakter. Speciellt för året var också att jag lyckades fälla alla byten med endast ett skott per byte... inte så illa pinkat tycker jag.

Resultat från jaktåret 2006:
2 st älgar
4 st rådjur
1 st hare
1 st tjäder
1 st räv

Gott Nytt Jaktår... // skogstokig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0