På skidor som byfåne...

 
                   

Ett tag sen jag skrev nu... lovar att bättra mig. I helgen var jag hemma i Jämtland och tog det piano, skönt! Provade en gång till på juridiktentan på lördagen och åkte skidor på söndagen. Måste ju träna nu när det bara är några dagar kvar till Stafett-Vasan (se länk nedan)... Har äntligen blivit av med förkylningen så det kändes bra att kunna träna igen!

Veckan böjade bra med några fina affärer, ser bättre och bättre ut i resultatet nu... Igår tog jag ytterligare en långtur på "snabber"-skidorna... gick väl hyffsat. När jag kom in från skidturen såg jag att kvicksilvret hade ramlat ner till 19 grader, och därmed fick jag förklaringen till frosten i näsan...

Idag är det 26 gradrer kallt och blå-kupa... och i skrivandets stund sitter jag på kontoret och gruvar mig för att åka ut och kolla på en rotpost... huvva!

http://www.vasaloppet.se/wps/VasaCMS/generated/resources.Loppinfosektion/loppen/se/StafettVasan/sestafettvasanpresentation.html

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Tjenis!
Hittade hit av en slum och jag tror faktiskt att de är du som bor "Här borta" *pekar*
hehe!
Trevligt med en granne på bloggen :P
Har oxå en blogg, som du kanske kan se på länken jag skicka med!
Hare gött å lycka till på Vasan...
Min fd. sambo åkte Vasaloppet 6 år han..Imponerande att nån klarar de tycker jag :) Svårt att åka skidor ju! hehe!
Ser att du är en riktig skogsmänniska oxå..även där lika som min fd. sambo..
Bara skog, jakt, fiske och skidor som gällde..Han körde skotare och skördare åt Pelle Magnussons i Färila..kanske du känner till! ?

2007-02-21 @ 13:22:47
URL: http://showbusinessanton.blogg.se
Postat av: Anna-Karin

Ja mitt x jobbade som sagt åt Pelle Magnusson..men mitt x är död nu..han dog i mars ifjol..
heheh om ja har några släktingar i Hovra..de är ju ja som ÄGER Hovra!! haha *Skoja*
Nä men min mormor och morfar har sin gård i Hovra..
Så där ska jag bo sen.. Hur nu en ensam tjej ska fixa de med allt va de innebär!
Ja min hund känner du igen ja..visst är han fin min bebis? :) Morfar tänker ev. ha honom för eftersök när han jagar till hösten..så ja tänkte hoppa på nån sök-kurs med honom snart :)

2007-02-22 @ 11:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0