Tredje advent...

Helgen har gått i skottets tecken... i lördags for hela familijen Zwahlen och sköt in bössorna inför den kommande Smålandsresan.
I söndags fick jag följa med bröderna N på toppfågeljakt i Borglunda, 15 grader kallt och solsken... vad mer kan man begära?
Jag hade turen att få skottläge på en orrtupp på ca 150 m, och en sån chans tackar man ju inte nej till... 6,5:an gjorde det den skulle. Mindre tur hade P:s lillebror F som misslyckades med två orrtuppar. "Iväg på skjutbanan och träna pojk!" som min käre far hade sagt som tröst om det vart jag...

Inskjutning...

150 m senare...

Vinter-P...

Kommentarer
Postat av: Sofi H

du ser ut som ett litet barn på den där bilden.. hö hö

2007-12-17 @ 12:34:38
URL: http://sofih.blogg.se
Postat av: Patrik

Du kan inte jämföra med mig Sofi. Det är inte rättvist.

2007-12-18 @ 17:07:55
Postat av: skogstokig

Har jag gjort det? =S

2007-12-19 @ 07:28:56
URL: http://skogstokig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0