Likt en pundare...

Ser jag fram emot nästa skjut... dvs nästa gång jag får hänga bössan på axeln och ge mig ut i skogen. Längtar så till nästa vecka så jag och la´familia enligt tradition kommer att vara nere i trakterna runt Emmaboda, Småland, och jaga rådjur och vildsvin...

Hoppas att redan på lördag denna vecka kunna plocka fram bössan och åka till Borglunda och där tillbringa dagen med min gode P... Hade vart gott med en whiskey på kvällen också (blink blink)...


image323
Som Vin Diesel en gång sa i en film: I live for this shit!

Kommentarer
Postat av: skogstokig

Får väl kommentera själv då eftersom ingen annan gör det! =(

2007-12-20 @ 08:54:36
URL: http://skogstokig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0