Försöker komma ikapp...

Har vart så kass på att lägga ut bilder ett tag nu så jag skäms! Det hela har endast berott på att jag varje dag glömt datakabeln till kameran när jag farit på jobbet, eftersom det bara är här jag har dator...
Men men, här kommer iaf lite pics från de närmaste veckorna...

Kita tar det lugnt med stil...
Kita sover med stil...

Förfriskad cooling...
L8 på party hemma hos mig på Sofiavägen...

Uppror!
Kita gjorde uppror mot att hon blev lämnad ensam hemma... Hade haft telefonen i två dagar!
Visst är det underbart med hundar?!

Första rådjuret...
P med sitt premiär-rådjur... STRAFFSPARK!

Kommentarer
Postat av: Sofi H

yes I know.. har bara inte haft tid att sitta vid datorn. ;p

2007-12-04 @ 09:02:45
URL: http://sofih.blogg.se
Postat av: Sofi H

hon hade då gjort det ordentligt oxå! 1-0 till Kita! tjoh

2007-12-04 @ 14:18:57
URL: http://sofih.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0