Lördag...

Igår, lördag, var jag i Hammerdal och hjälpte farsan med att sätta upp plåttaket på nya förrådet... Det regnade periodvis och det gjorde inte jobbet varken roligare eller lättare. Men klart vart det

Efter det var klart så spikade vi ihop ett gömsle inför årets bockjakt... som börjar på torsdag!!!... och bar ut det på vårt hygge med nyplanterad lärk.
När vi var klar så smaskade vi i oss kräftor till middag... mums! Efter maten for jag hem till Stugun igen...

Idag ska jag njuta av veckans lediga dag... =) ... det regnar ju ändå!

Plåten på...
Blev rätt bra!

Bock-gömsle...
Det behövs inge stort gömsle för att jag inte skall synas! =P
Här kollar farsan in utsikten...

Sara i bur...
Sara testar min nya formsydda hundbur...

Sara the finnspets...
Sara... lillasysters vovve.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0